#Ελλάδα #Διεθνή #Συνωμοσία #Αποκαλύψεις

#Ελλάδα #Διεθνή #Συνωμοσία #Αποκαλύψεις

04 Οκτωβρίου 2016

Πλαστές ειδήσεις και false flags: Το Πεντάγωνο πλήρωσε εταιρεία 540 εκ. δολάρια για ψεύτικα τρομοκρατικά βίντεο

>



Πλαστές ειδήσεις και false flags: Το Πεντάγωνο πλήρωσε εταιρεία 540 εκ. δολάρια για ψεύτικα τρομοκρατικά βίντεο

Το Πεντάγωνο πλήρωσε μια Βρετανική εταιρεία δημοσίων σχέσεων μισό δισεκατομμύριο δολάρια για να δημιουργήσει ψεύτικα τρομοκρατικά βίντεο στο Ιράκ σε μια μυστική προπαγανδιστική εκστρατεία που αποκαλύφθηκε από το Γραφείο Ερευνητικής Δημοσιογραφίας.

Η εταιρεία δημοσίων σχέσεων Bell Pottinger, γνωστή για την ποικιλία της αμφιλεγόμενων πελατών, συμπεριλαμβανομένης της κυβέρνησης της Σαουδικής Αραβίας και το ίδρυμα του Χιλιανού δικτάτορα Αουγκούστο Πινοσέτ, συνεργάστηκε με τον στρατό των ΗΠΑ για να δημιουργήσουν την προπαγάνδα σε μια μυστική επιχείρηση.




Η εταιρεία λογοδοτούσε στη CIA, το Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας και το Πεντάγωνο για το πρότζεκτ, με εντολή να απεικονίσει την Αλ-Κάιντα με ένα αρνητικό φως και να παρακολουθεί υποψιαζόμενους συμπαθούντες.

Τόσο ο Λευκός Οίκος και ο Στρατηγός Ντέιβιντ Πετρέους, ο πρώην στρατηγός που μοιράστηκε διαβαθμισμένες πληροφορίες με την ερωμένη του, υπέγραψαν το περιεχόμενο που παράχθηκε από το πρακτορείο.

Η επιχείρηση Bell Pottinger ξεκίνησε αμέσως μετά την εισβολή των ΗΠΑ στο Ιράκ και επιφορτίστηκε με την προώθηση των «δημοκρατικών εκλογών” για τη διοίκηση πριν προχωρήσει σε πιο προσοδοφόρες ψυχολογικές και επιχειρήσεις πληροφοριών.

Ο πρώην υπάλληλος Martin Wells είπε στο Γραφείο πώς βρήκε τον εαυτό του να εργάζεται στο Ιράκ αφού προσλήφθηκε ως μοντέρ βίντεο από την Bell Pottinger. Μέσα σε 48 ώρες, προσγειωνόταν στη Βαγδάτη για να επεξεργαστεί περιεχόμενο για μυστικές «ψυχολογικές επιχειρήσεις» στο Camp Victory.




Η εταιρεία δημιούργησε τηλεοπτικές διαφημίσεις δείχνοντας την Αλ-Κάιντα με ένα αρνητικό φως ενώ δημιουργούσε και περιεχόμενο για να φαίνεται σαν να είχε έρθει από την “αραβική τηλεόραση”. Πληρώματα εστάλησαν έξω για να κινηματογραφήσουν βομβιστικές επιθέσεις με βίντεο χαμηλής ποιότητας. Η εταιρεία μετά θα το επεξεργαζόταν για να φαίνονται σαν πλάνα ειδήσεων.

Θα επεξεργαζόταν σενάρια για αραβικές σαπουνόπερες όπου οι χαρακτήρες θα απέρριπταν την τρομοκρατία με χαρούμενες συνέπειες. Η εταιρεία δημιούργησε επίσης ψεύτικα βίντεο προπαγάνδας της Αλ-Κάιντα, τα οποία στη συνέχεια φυτεύτηκαν από τον στρατό σε σπίτια που έκαναν έφοδο.

Στους εργαζόμενους δόθηκαν συγκεκριμένες οδηγίες για τη δημιουργία των βίντεο. “Πρέπει να κάνουμε αυτό το στυλ βίντεο και πρέπει να χρησιμοποιήσουμε υλικό της Αλ-Κάιντα“, είπαν στον Wells. “Το χρειαζόμαστε να είναι διάρκειας 10 λεπτών, και πρέπει να είναι σε αυτή τη μορφή αρχείου, και πρέπει να το κωδικοποιήσουμε με αυτόν τον τρόπο.“

Τα βίντεο δημιουργήθηκαν για να παίξουν στο Real Player το οποίο χρειάζεται σύνδεση στο Internet για να τρέξει. Τα CD ήταν ενσωματωμένα με ένα κωδικό σύνδεσης συνδεδεμένο στο Google Analytics που επέτρεπε στο στρατό να παρακολουθεί τις διευθύνσεις IP στις οποίες παίχτηκαν τα βίντεο.


Σύμφωνα με τον Wells, τα βίντεο βρέθηκαν στο Ιράν, τη Συρία και τις ΗΠΑ.

“Αν κάποιος, 48 ώρες ή μια εβδομάδα αργότερα εμφανίζεται σε κάποιο άλλο μέρος του κόσμου, αυτό είναι το πιο ενδιαφέρον“, εξήγησε ο Wells. “Και αυτό είναι αυτό που ψάχνουν περισσότερο, γιατί αυτό σου δίνει ένα ίχνος.“

Το Πεντάγωνο επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία δημοσίων σχέσεων έκανε την εργασία τους στο πλαίσιο της Information Operations Task Force (IOTF) δημιουργώντας περιεχόμενο που λένε είναι “ειλικρινές”. Η εταιρεία, επίσης, εργάστηκε στο πλαίσιο της Joint Psychological Operations Task Force (JPOTF). Το Πεντάγωνο δήλωσε ότι δεν μπορούσε να σχολιάσει σχετικά με τις πράξεις της JPOTF.


Ο νόμος των ΗΠΑ απαγορεύει στην κυβέρνηση τη χρήση προπαγάνδας στον πληθυσμό της, εξ’ ου και η χρήση μιας εξωτερικής εταιρείας να δημιουργήσει το περιεχόμενο.

Τα έγγραφα δείχνουν ότι το Πεντάγωνο κατέβαλε 540 εκατομμύρια δολάρια στην Bell Pottinger στις συμβάσεις μεταξύ του 2007 και του 2011, με άλλη σύμβαση για 120 εκατομμύρια το 2006. Η εταιρεία έκλεισε τις εργασίες της με το Πεντάγωνο το 2011.


Το 2009 αναφέρθηκε ότι το Πεντάγωνο είχε προσλάβει αμφιλεγόμενη εταιρεία δημοσίων σχέσεων, την Ομάδα Ρέντον, να παρακολουθεί την αναφορά των δημοσιογράφων για τον στρατό των ΗΠΑ, για να εκτιμηθεί κατά πόσον αυτές έδιναν “θετική” κάλυψη για τις αποστολές του.

Επίσης αποκαλύφθηκε το 2005 ότι η εταιρεία δημοσίων σχέσεων του Ομίλου Λίνκολν με έδρα την Ουάσινγκτον τοποθετούσε άρθρα σε εφημερίδες στο Ιράκ που ήταν κρυφά γραμμένα από τον στρατό των ΗΠΑ. Μια έρευνα του Πενταγώνου καθάρισεε την ομάδα από οποιαδήποτε αδικοπραγία.

πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.